Close

Naujasis „Hyundai“ KONA pasirodo su didesne išmaniąja erdve ir aukštųjų technologijų kuriamu patogumu

Didesnis už pirmtaką modelis yra su elektrine (EV) ir hibridine (HEV) pavaromis ir turi sportiškąsias „N Line“ versijas abiems variantams, priklausomai nuo šalies ir įrangos lygio. Naujojo KONA salono erdvė yra didesnė ir universalesnė: salonas yra dar patogesnis keleiviams, o išmaniosios pakeliamos galinės durys leidžia dar lengviau sudėti daiktus. Naujojo SUV pirkėjus pradžiugins visureigio pažangiosios technologijos, tokios kaip radijo bangomis siunčiami (OTA) naujiniai, dvigubi platūs 12,3 colių ekranai ir įvairios pažangios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS).

    „Hyundai Motor Company“ atskleidė daugiau informacijos apie naujos kartos subkompaktinį KONA SUV. Didesnis už pirmtaką modelis yra su elektrine (EV) ir hibridine (HEV) pavaromis ir turi abiejų variantų sportiškąsias „N Line“ versijas.

    Didesnio futuristinio naujojo KONA kūrimas prasidėjo nuo EV modelio. Tai nestandartinė automobilių kūrimo praktika, atspindinti „Hyundai Motor“ spartesnio perėjimo prie elektromobilių strategiją. Visuose naujojo KONA modeliuose gausu naujausių technologijų, komforto ir patogumo funkcijų.

    Praktiškai kiekvienas pagal savo gyvenimo būdą ras sau tinkantį KONA modelį. Kurdami vertę savo pirkėjui, šį automobilį gaminame su įvairaus galingumo pažangiais jėgos agregatais, įvairiausiomis technologijomis ir konstrukcijos ypatumais. „Hyundai“ yra įsipareigojusi kurti mobilumo patirtį, geriausiai atitinkančią įvairių mūsų klientų gyvenimo būdą“,

    sako „Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas, Bendro transporto priemonių kūrimo techninio padalinio vadovas Heui Won Yangas.

    Sportiškumo ir galios suteikiantys konstrukcijos ir dizaino elementai

    Vientisi horizontalūs žibintai visose naujojo modelio versijose kuria harmoningą ir unikalią išvaizdą. Elektromobilyje šis vientisas horizontalus žibintas sudarytas iš pikselių. Tai pirmasis „Hyundai“ modelis, kuriame pradėtas naudoti šis ikoniškas ornamentas.

    SUV sportiškumą išryškina tvirti sparnų antdėklai su integruotais priekiniais ir galiniais žibintais, šoninės dinamiškų proporcijų pleišto formos plokštės ir charakteringa chromo juostelė, einanti nuo apatinės langų linijos iki galinio aptako. Pirmą kartą KONA modelyje panaudoti jam specialiai sukurti 19 colių ratai su ryškiais stipinais.

    HEV versijoje panaudoti aktyvus oro atvartai (AAF). Išorinis aktyvus oro atvartas suteikia hibridui elektromobilio išvaizdą ir tuo pačiu pagerina jo aerodinamines savybes.

    Automobilių sporto įkvėptoje „N Line“ versijoje sparno formos buferis, dvigubas duslintuvas ir sidabrinės šoninės juostos suteikia automobilio priekiui ir galui agresyvumo ir pabrėžia jo sportiškumą. Papildomai galima pasirinkti juodą stogą ir 19 colių išskirtinius „N Line“ lengvojo lydinio ratus. „N Line“ versijos automobilio viduje matomi išskirtiniai metaliniai pedalai ir pavarų svirtis su „N“ ženklu.

    Didesnis ir išmanesnis salonas

    Naujojo KONA salono erdvė yra didesnė ir universalesnė. Jame dar patogiau sėdėti keleiviams ir lengviau sudėti daiktus. Naujasis KONA, kurio atstumas tarp ašių 60 mm ilgesnis nei pirmtako, 77 mm ilgesnė vieta kojoms ir 11 mm aukštesnė erdvė galvai antroje sėdynių eilėje, yra erdviausias savo klasėje. Antroje sėdynių eilėje salono plotis ties pečių linija yra 1 402 mm. Jis taip pat didžiausias tarp šios klasės automobilių, tad KONA suteikia keleiviams geriausią patogumą erdvės požiūriu. Plonos, tik 85 mm storio, ir standžios KONA sėdynės taip pat palieka daugiau erdvės antroje eilėje sėdintiems keleiviams.

    Be to, elektroninę pavarų perjungimo svirtį perkėlus ant vairo kolonėlės, atsilaisvino centrinė konsolė, ant kurios galima statyti puodelių laikiklius arba padėti didesnius krepšius.

    Visiškai nulenkus antros eilės sėdynę, bagažo skyriaus talpa pasiekia 723 litrus (pagal SAE). Tokia erdvė bagažui ir lengvesnis daiktų sudėjimas atitiks didžiausius klientų poreikius.

    Integruotas 12,3 col. dvigubas ekranas yra ergonomiškas ir patogus naudoti, o pirmos eilės sėdynėje pasirinkus atsipalaidavimo funkciją, kūno slėgis optimaliai pasiskirsto atloštoje sėdynėje ir sumažėja ilgo vairavimo sukeltas nuovargis.

    Geriausios technologijos didesniam patogumui

    Su radijo bangomis siunčiamais (OTA) naujiniais atlikti naujos kartos KONA techninę priežiūrą ir atnaujinti sistemas dabar dar lengviau. Nuolat atnaujinama programinė įranga padės automobilio savininkui sutaupyti, o automobilio techninė priežiūra bus atliekamą pagal naujausią programą.

    Pagal individualius poreikius pritaikomos išmaniosios pakeliamos galinės durys yra papildomas patogumas. Vairuotojai gali pasirinkti galinių durų atidarymo aukštį ir greitį informacijos ir pramogų sistemos ekrane, o taip pat paspaudę uždarymo mygtuką tris sekundes durims pasiekus pageidaujamą aukštį.

    Kitos paminėtinos patogumo funkcijos – integruota sėdynių padėties nuostatų ir atminties sistema ir keli įkrovimo lizdai, įskaitant belaidį įkrovimą. Dar viena naujojo KONA elektroninio valdymo technologija jūsų patogumui ir saugumui – artimo lauko ryšiu (NFC) veikianti „Digital Key 2 Touch“ funkcija. Automobilį galite užrakinti, atrakinti ir užvesti savo išmaniuoju telefonu arba išmaniuoju laikrodžiu.

    Naujajame KONA gausu pažangių pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS), tokių kaip pagalbinė sistema susidūrimui iš priekio išvengti (FCA), laikymosi važiavimo juostoje pagalbos sistema (LKA), susidūrimo aklojoje zonoje prevencijos sistema (BCA), įspėjimas saugiam išlipimui (SEW), išmanioji greičio mažinimo pagalbos sistema (ISLA), vairuotojo budrumo sekimo sistema (DAW), aklosios zonos stebėjimo monitorius (BVM) ir tolimųjų šviesų pagalbos sistema (HBA)*. Automobilyje taip pat yra įvairių funkcijų vairavimo patogumui, tokių kaip išmanioji greičio palaikymo sistema (SCC), navigacija pagrįsta išmanioji greičio palaikymo sistema (NSCC), pagalbinė laikymosi važiavimo juostoje sistema (LFA) ir vairavimo greitkelyje pagalbos sistema (HDA).

    Naujajame KONA yra įvairių pažangių technologijų saugiam automobilio statymui, tokių kaip aplinkinio vaizdo monitorius (SVM), pagalba išvengti susidūrimo dėl skersinio eismo automobilio užpakalyje (RCCA), įspėjimo apie atstumą statant priekiu / šonu / galu sistema (PDW), susidūrimo statant automobilį prevencijos sistema (PCA) ir išmanioji statymo pagalbos sistema (RSPA).

    Variklių variantai

    HEV versiją galima įsigyti su specialiai kalibruotu 1,6 l GDi tiesioginio įpurškimo varikliu kartu su elektros varikliu, kuris užtikrina įspūdingą įsibėgėjimą ir didelį efektyvumą, o abu kartu jie išvysto 141 AG galią ir 265 Nm sukimo momentą.

    * Šiame pranešime spaudai aprašytos versijos specifikacijos skiriasi priklausomai nuo įrangos lygio, versijos ir šalies.