Close

„Hyundai Motor“ pirmą kartą parodo IONIQ 9 pradedama nauja erdvių elektromobilių dizaino era

„Hyundai Motor Company“ pristato savo tikrų IONIQ elektromobilių šeimos naujausio IONIQ 9 modelio reklamines nuotraukas. Trijų eilių elektriniame visureigyje, turinčiame pakankamai vietos visiems keleiviais, aerodinaminės savybės derinamos su estetiniu patrauklumu. Išsami informacija apie automobilį bus paskelbta per jo pasaulinį debiutą lapkričio mėnesį.

„Hyundai Motor Company“ parodė savo nekantriai laukiamo IONIQ 9 – trijų eilių visiškai elektrinio visureigio – reklamines nuotraukas, pabrėždama dar vieną pasiekimą elektromobilių kūrimo srityje.

Skaičius 9 IONIQ 9 pavadinime reiškia didelį automobilį „Hyundai Motor“ IONIQ modelių asortimente. Jis žymi pirmąjį kompanijos žingsnį į didelių SUV elektromobilių segmentą. Gavęs impulsą iš IONIQ 5 ir IONIQ 6, IONIQ 9 keičia elektromobilių kuriamą patirtį ir siūlo erdvų ir patogų saloną, sukurtą ant gerai žinomos ir vertinamos „Hyundai Motor Group“ modulinės E-GMP platformos (Electric-Global Modular Platform).

Aeroestetiškas IONIQ 9 dizainas – tai puikių aerodinaminių savybių ir estetiškos išvaizdos derinys. Modelio kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš aptakių laivų korpusų ir jų erdvių kajučių. Tolygus stogo nuožulnumas kartu su padidintu atstumu tarp ašių užtikrina, kad visiems keleiviams, net ir sėdintiems trečioje eilėje, bus pakankamai vietos.

Reklaminėse nuotraukose matomi sudėtingi dizaino elementai sustiprina bendrą IONIQ 9 dizaino kokybę. Ryškios įstrižos linijos šonuose primena tradicinį korėjietišką rūbą hanboką. Priekyje unikalūs firminiai „Hyundai Motor“ žibintai iš parametrinių pikselių, būdingi visiems IONIQ modeliams.

„Hyundai Motor“ savo socialiniuose tinkluose pateiks reklaminį turinį, kviečiantį į pasaulinę IONIQ 9 premjerą lapkričio mėn.

IONIQ 9 pristatomas po rekordinių praėjusių metų „Hyundai Motor“ rezultatų bei pagamintų 100-milijonų automobilių. Pažymėtina, kad 100 milijonų pirmasis automobilis buvo elektromobilis, simbolizuojantis „Hyundai Motor“ perėjimą į naują elektrifikavimo erą. Bendrovė ir toliau tvirtai laikosi elektrifikavimo įsipareigojimo, siekdama iki 2030 m. parduoti 2 mln. elektromobilių.