Close

„Hyundai INSTER“: naujas A segmento subkompaktinis elektromobilis – unikalus dizainas, didelis nuvažiuojamas atstumas, universalumas

INSTER, naujasis A segmento subkompaktinis miesto elektromobilis su viena įkrova nuvažiuoja iki 355 km, skaičiuojant pagal WLTP metodiką. Mažųjų automobilių segmente kompaktiškas INSTER su tvirta kėbulo konstrukcija ir erdviu salonu yra labai universalus. Mažame miesto SUV yra pažangios technologijos, saugos funkcijos ir išskirtinės elektromobilio charakteristikos. INSTER, kurį jau galima užsisakyti, kainos prasideda nuo 25 990 eurų. Pirmieji automobiliai atvyksta 2025 m. kovą.

Naujas „Hyundai Motor Company“ A segmento subkompaktinis INSTER1 elektromobilis pasižymi unikaliu dizainu, didžiausiu šiame segmente nuvažiuojamu atstumu, universalumu ir pažangiomis technologijomis.

Ryškus INSTER dizainas mažame SUV automobilyje apjungia naujovišką futuristinę išvaizdą ir erdvų saloną. Pažangių technologijų paketą turintį INSTER vairuoti saugu, o jo visa elektrinė rida iki 355 km2 yra geriausia šiame segmente.

INSTER suderina ekologišką ir dinamišką vairavimą bei užtikrina nepertraukiamą ryšį. Dėl savo kompaktiškumas jis yra efektyvesnis, lyginant su didesniais modeliais.

Ryškus kėbulo dizainas ir unikalios funkcijos

INSTER dizainas evoliucionavo iš 2021 metais tik Korėjoje parduodamo benzininio CASPER modelio iki didesnio atstumo tarp ašių ir ilgesnio kėbulo, talpinančio didesnį saloną ir sukuriančio tvirto ir galingo automobilio išvaizdą.

Pagal savo matmenis INSTER yra tarp tradicinių A segmento subkompaktinių miesto automobilių ir didesnių B segmento kompaktinių modelių. Dėl savo dydžio automobilis yra manevringesnis ir patogesnis vairuoti, o dėl erdvesnio salono ir didesnės bagažinės jis yra praktiškesnis ir universalesnis. Palyginti su didesniais B segmento modeliais, kompaktiškų matmenų INSTER idealiai tinka važinėti mieste ir yra ypač patogus parkavimo požiūriu.


 
INSTER išorės dizaine matomas tvirtas nedidelio SUV profilis ir lygūs, švarūs paviršiai. Automobilio priekį ir galą išryškina tvirti sparnai, PCB plokštės stiliaus buferis ir tvirta dugno apsaugos plokštė.

INSTER charakterį perteikia ypatingi LED dienos šviesos žibintai, posūkių žibintai su pikselių grafika, galinis žibintas ir buferiai. Automobilių sraute jis išsiskiria savo projekciniais LED priekiniais žibintais ir dvispalviu kėbulu su kontrastinės spalvos juodu stogu. Priklausomai nuo specifikacijų, INSTER gali būti su 15 colių plieniniais ratlankiais su gaubtais, 15 colių arba 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais. 

Salono universalumas ir šiuolaikiškos medžiagos

Patogiame INSTER salone daug technologijų: 10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, 10,25 colių jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas su navigacija, belaidis telefono kroviklis kompaktiškoje centrinėje konsolėje sukuria erdvumo pojūtį.

Salone atkartojama pikselių tema su grafiniais elementais INSTER vairo centre sustiprina aukštų technologijų automobilio įvaizdį. Klientai gali pasirinkti viršutinės durų apdailos apvadus ir taip suasmeninti savo automobilį.

INSTER salonas pasižymi erdvumu ir pritaikomumu,– priekinėje sėdynėje lengvai galima persėsti iš vienos pusės į kitą. Visos sėdynės, taip pat ir vairuotojo sėdynė, nusilenkia sudarydamos plokštumą. Papildomai galima rinktis neperskirtą priekinę sėdynę, šildomas priekines sėdynes ir šildomą vairą. Antros eilės sėdynė padalinta santykiu 50/50, ją galima paslinkti, o atlošus nulenkti.

Tarp pasirenkamų INSTER kėbulo spalvų yra „Atlas White“ balta, „Tomboy Khaki“ ir „Bijarim Khaki Matte“ chaki bei „Unbleached Ivory“ gelsva, o taip pat naujos spalvos, tokios kaip „Sienna Orange Metallic“ oranžinė, „Aero Silver Matte“ sidabrinė, „Dusk Blue Matte“ mėlyna, „Buttercream Yellow Pearl“ geltona ir „Abyss Black Pearl“ juoda. Kai kurių spalvų modeliai bus dvispalviai su kontrastinės juodos spalvos stogu.

Salono apdailos iš tekstilės spalvos gali būti juoda arba dviejų spalvų chaki ruda ir gelsva.

Greitas įkrovimas ir didžiausias nuvažiuojamas atstumas šiame segmente

INSTER išsiskiria įkrovimo greičiu su nuolatinės srovės krovikliais ir didžiausiu nuvažiuojamu atstumu su viena įkrova, todėl šiam automobiliui įkrauti sugaištama mažiau laiko, galima nuvažiuoti toliau ir išnaudoti visus turimos energijos privalumus.
 
Standartinis INSTER modelis turi 42 kWh akumuliatorių, tačiau už papildomą kainą galima įsigyti „Long-Range“ versiją su 49 kWh akumuliatoriumi. Abu modeliai turi vieną motorą: 71,1 kW (97 AG) galios bazinėje versijoje ir 84.5 kW (115 AG) galios „Long-Range“ versijoje. Abiejų galių variklių sukimo momentas yra 147 Nm.
 
Su „Long-Range“ prognozuojamu nuvažiuojamu 355 km (WLTP)3 atstumu su viena įkrova INSTER keičia mažo miesto elektromobilio standartus ir su vidutinėmis 15,3 kWh/100 km (WLTP)4 energijos sąnaudomis atveria įspūdingas galimybes.
 
Optimaliomis sąlygomis didelės galios nuolatinės srovės 120 kW galios įkrovimo stotelėje INSTER galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. maždaug per 30 minučių. INSTER standartinėje įrangoje yra 11 kW galios vidinis kroviklis, taip pat yra akumuliatoriaus šildymo sistema ir didelio efektyvumo šilumos siurblys.
 
Įkrovimo iš automobilio funkcija (V2L) su lizdais kėbule ir salone leidžia įkrauti išorinius elektros įrenginius (110 V/220 V) be jokios papildomos įrangos. Tokiu būdu galima be problemų įkrauti elektrinį dviratį, paspirtuką ar stovyklavimo įrangą.

Pažangios technologijos ir komforto funkcijos

Šalia didelio nuvažiuojamo atstumo ir greito įkrovimo privalumų INSTER pasižymi naujausių technologijų gausa, įskaitant modernias saugos ir pagalbines vairavimo funkcijas. INSTER taip pat turi 64 spalvų foninį salono apšvietimą, skaitmeninį prietaisų skydelį, vienu mygtuko spustelėjimu atidaromą ir uždaromą stoglangį bei artimo lauko ryšiu veikiantį „Hyundai Digital Key 2 Touch“ skaitmeninį raktą.
 
„Hyundai“ naujasis A segmento subkompaktinis miesto elektromobilis turi vieną didžiausių technologijų paketų savo segmente. Į jį įeina pažangiausios pagalbos vairuojant sistemos (ADAS) funkcijos, tokios kaip aplinkinio vaizdo monitorius (SVM), susidūrimo statant automobilį galu prevencijos sistema (PCA-R), aklosios zonos stebėjimo monitorius (BVM) ir avarinio stabdymo sistema priekiniam susidūrimui išvengti 1.5 (FCA 1.5).
 
Taip pat yra pagalbinės važiavimo eismo juostos viduriu (LKA) ir laikymosi važiavimo juostoje (LFA) sistemos kartu su susidūrimo aklojoje zonoje prevencijos sistema (BCA), pagalbine susidūrimo dėl skersinio eismo automobilio užpakalyje sistema (RCCA), įspėjimas saugiam išlipimui (SEW), išmanioji greičio palaikymo sistema (SCC) su „Stop&Go“ funkcija, pagalbinė vairavimo greitkelyje sistema (HDA 1.5), išmanioji greičio ribojimo pagalbos sistema (ISLA), vairuotojo budrumo sekimo sistema (DAW), tolimųjų šviesų valdymo pagalba (HBA), įspėjimo, kad priekyje stovintis automobilis pradėjo važiuoti (LVDA) ir įspėjimo apie gale sėdinčius keleivius (ROA) sistemos.
 
ADAS parkavimo sistema, apjungianti įspėjimą apie atstumą statant (PDW) priekyje ir gale su galinio vaizdo monitoriumi (RVM), užtikrina geresnį matomumą.
 
Visai netrukus INSTER šeimoje pasirodys dar viena tvirtesnio užmiesčiui skirto modelio versija pavadinimu INSTER CROSS5. Daugiau informacijos bus paskelbta vėliau.

Susipažinkite su modeliais

1) Korėjoje INSTER modelis vadinamas „CASPER Electric“.
2) „Long-Range“ modelių (49 kWh) su 15 colių ratais prognozuojamas nuvažiuojamas atstumas su viena įkrova – 355 km (WLTP).
3) Su 15 colių ratais.
4) Su 15 colių ratais.
5) Korėjoje vadinamas CASPER CROSS.