„Hyundai“ 2021 m. suvestinė ir 2022 m. prognozė
„Hyundai“ iš esmės atnaujino savo įgaliotųjų atstovų tinklą Baltijos šalyse. Buvo atidaryti du nauji įgaliotieji atstovai – „Auto-Bon“ Estijoje ir „Autohalle“ Latvijoje. Keli įgaliotieji atstovai atnaujino savo salonus ir padidino salonų bei bandomųjų automobilių skaičių.
Buvo surengtos kelios bandomojo važiavimo dienos su pavyzdiniais automobiliais, kad būtų galima geriau suprasti klientų poreikius ir pasirinkimus. Šių renginių atsiliepimai ir rezultatai buvo labai teigiami, todėl 2022 m. bus tęsiami panašūs praktiniai mokymai.
Kadangi elektra varomų automobilių pardavimai kasmet auga, 2022 metais būsime tam dar labiau atsidavę. Per pastaruosius trejus metus rinkoje gerokai padaugėjo parduodamų visiškai hibridinių, iš tinklo įkraunamų hibridinių ir elektrinių automobilių. Jei 2018 m. hibridinių, iš tinklo įkraunamų hibridinių ir elektrinių automobilių rinkos dalis sudarė 8,1 % visų parduotų automobilių, tai 2021 m. ši rinkos dalis jau padidėjo iki penktadalio, t. y. 18,8 %.
2021 metai prasidėjo populiariausio „Hyundai“ modelio „Tucson“ pristatymu. Progresyvų dizainą įkvėpė „Hyundai“ visureigio „Vision T“ koncepcija. Netikėtas modelio pasirodymas nepaliko abejingų – šio modelio pardavimai Baltijos šalyse šiais metais išaugo 90,5 %. „IONIQ 5“ buvo pristatytas rudenį. Tai futuristinis elektrinis automobilis, kurio išvaizda, interjero sprendimai ir medžiagos yra tarsi iš ateities.
„IONIQ 5“ pripažintas 2022 metų automobiliu Estijoje, Vokietijoje ir Danijoje. Lietuvos metų automobilio rinkimuose „IONIQ 5“ pelnė keletą apdovanojimų: geriausio dizaino, geriausio elektromobilio ir metų inovacijos. „IONIQ 5“ pelnė GERO DIZAINO apdovanojimą ir geriausio dizaino apdovanojimą „TopGear Electric“ apdovanojimuose. Be ypatingos išvaizdos, šis modelis pasirodė esąs labai saugus – maksimalus NCAP 5 žvaigždučių įvertinimas.
Statistiniai duomenys iš „Auto Tyrimai“.