Pavaizduotas automobilis yra prototipas. Prasidėjo išankstinė IONIQ 9 prekyba. Šis modelis pirmiausia bus pristatomas iš anksto užsisakiusiems klientams.
Prabangus ir technologiškai pažangus „Hyundai IONIQ 9“ tęsia apdovanojimus pelniusių IONIQ modelių sėkmės istoriją. Tai didžiausias ir prabangiausias automobilis pagamintas ant E-GMP platformos.
Nekyla abejonių, kad visiškai naujas „IONIQ 9“ yra naujasis „Hyundai“ elektromobilių flagmanas. 6 arba 7 vietų modelyje yra neįtikėtinai daug erdvės keleiviams ir modernių technologijų. Nepaisant didelių gabaritų, automobilio aerodinaminės savybės ištobulintos iki smulkmenų.
Kėbulo ir sparnų tūris kuria elegantiškumo įspūdį, o sudėtingo dizaino akcentai kartu su jau pažįstamais parametriniais pikseliniais LED žibintais suteikia gylio ir matmeniškumo.
Šio didelio automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra 0,259. IONIQ 9 ilgis yra 5,03 m, o atstumas tarp ašių 3,13 m.
Laivagalį primenantį automobilio galą įrėmina pikselinių žibintų juosta. Prie vilkimo kablio galima kabinti 2500 kg sveriančią priekabą.
Galima rinktis stilingus 19, 20 arba 21 colio juodus lengvojo lydinio ratlankius, kurie tobulai dera prie dinamiškai elegantiško IONIQ 9 dizaino.
Panoraminis lenktas ekranas, pakeltas prietaisų skydelis ir foninis salono apšvietimas sukuria futuristinės erdvės atmosferą.
Mėgaukitės ypatingu komfortu, keliaudami erdviose aukščiausios klasės sėdynėse.
Trečios eilės sėdynėse sėdintys keleiviai turi pakankamai vietos kojoms ir patogų porankį su įduba puodeliui.
IONIQ 9 elegantiškai apjungia pritrenkiančias elektromobilių technines charakteristikas ir visą eilę novatoriškų technologijų. Galiniais ratais varomas modelis turi 160 kW variklį. Galingiausias modelis su visų ratų pavara turi du 160 kW variklius.
Elektra varomas IONIQ 9 nuvažiuoja iki 620 km, o dėka mažo pasipriešinimo koeficiento, pažangios važiuoklės ir akumuliatorių technologijų 2WD modelio su 19 colių ratais energijos sąnaudos yra 194 Wh/km.
Su dideliu 110 kWh akumuliatoriumi, turinčiu 800 V įkrovimo įtampos technologiją, kelionė užtruks trumpiau. Su 350 kW galingu krovikliu akumuliatorių galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. per 24 minutes.
IONIQ 9 turi DI valdomą balso atpažinimo sistemą, kuri veikia panašiai kaip virtualus namų asistentas. Ji naudoja generatyvinį DI iš ChatGPT geresnei jūsų vairavimo patirčiai.
Puikia garso izoliacija pasižymintis IONIQ 9 taip pat turi aktyvią kelio triukšmo slopinimo sistemą, kuri kartu su aukščiausios klasės BOSE® garso sistema puikiai slopina išorės triukšmą važiuojant.
Su įkrovimo iš automobilio (V2L) funkcija lengvai ir paprastai įkrausite įvairius elektrinius įtaisus, pavyzdžiui elektrinį dviratį ar stovyklavimo įrangą. Per V2L lizdą bagažinėje galima prijungti ir iš elektromobilio akumuliatoriaus įkrauti standartinius kištukus turinčius elektrinius prietaisus ir įrenginius.
Tie sniedz skaidru priekšstatu par to, kas notiek abās automobiļa pusēs, – pat sliktos laika apstākļos. Sānu skati tiek projicēti, izmantojot monitorus, kas nevainojami integrēti kabīnē uz durvju paneļiem.
IONIQ 9 gali pats įvažiuoti į stovėjimo vietą jums nesant automobilyje. Jis gali parkuotis įstrižai, statmenai ir lygiagrečiai, o taip atbulas įvažiuoti į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti.
IONIQ 9 turi vairavimo greitkelyje pagalbos sistemą „Highway Driving Assist 2“. Tai antro lygio autonominio vairavimo sistema, kuri valdo greitį ir atstumą bei padeda vairuotojui keičiant eismo juostas.
Sistema veikia tik greitkeliuose ir automagistralėse, remdamasi žemėlapio aplikacijoje išsaugota kelio informacija, o ne judėjimo greičiu. Kelių priskyrimas tarptautiniu mastu pripažįstamai greitkelio ar automagistralės kategorijai įvairiose šalyse gali skirtis.