Pavaizduotas automobilis yra prototipas. Kai kurios funkcijos, spalvos, medžiagos, priedai ir specifikacijos gamybai parengtame modelyje gali skirtis arba jas bus galima užsisakyti kaip pasirinktinę įrangą. Modelis pasirodys 2025 metų antrame pusmetyje.
Prabangus ir technologiškai pažangus „Hyundai IONIQ 9“ tęsia apdovanojimus pelniusių IONIQ modelių sėkmės istoriją. Tai didžiausias ir prabangiausias automobilis pagamintas ant E-GMP platformos.
Nekyla abejonių, kad visiškai naujas „IONIQ 9“ yra naujasis „Hyundai“ elektromobilių flagmanas. 6 arba 7 vietų modelyje yra neįtikėtinai daug erdvės keleiviams ir modernių technologijų. Nepaisant didelių gabaritų, automobilio aerodinaminės savybės ištobulintos iki smulkmenų.
Kėbulo ir sparnų tūris kuria elegantiškumo įspūdį, o sudėtingo dizaino akcentai kartu su jau pažįstamais parametriniais pikseliniais LED žibintais suteikia gylio ir matmeniškumo.
Šio didelio automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra 0,259. IONIQ 9 ilgis yra 5,03 m, o atstumas tarp ašių 3,13 m.
Laivagalį primenantį automobilio galą įrėmina pikselinių žibintų juosta. Prie vilkimo kablio galima kabinti 2500 kg sveriančią priekabą.
Galima rinktis stilingus 19, 20 arba 21 colio juodus lengvojo lydinio ratlankius, kurie tobulai dera prie dinamiškai elegantiško IONIQ 9 dizaino.
Pirmos ir antros eilių sėdynės ypatingai patogios. Kol vyksta elektromobilio įkrovimas, net keturi keleiviai gali pailsėti visiškai atlošiamose sėdynėse su pakeliamomis kojų atramomis.
6 vietų IONIQ 9 modelyje antros eilės sėdynes galima pasukti veidu į galą.
Ilgame IONIQ 9 pakanka erdvės patogiai sėdėti ir trečios eilės sėdynėse. Taip pat visame salone yra pakankamai erdvės virš galvos.
Salą primenančioje slankiojančioje centrinėje konsolėje daug vietos daiktams sudėti, pro ją taip pat galima praeiti tarp priekinės eilės sėdynių. Porankis atsidaro ir iš galo, tad nuo antros eilės sėdynių patogu pasiekti konsolėje esančius daiktus.
Panoraminis lenktas ekranas, pakeltas prietaisų skydelis ir foninis salono apšvietimas sukuria futuristinės erdvės atmosferą.
Mėgaukitės ypatingu komfortu, keliaudami erdviose aukščiausios klasės sėdynėse.
Trečios eilės sėdynėse sėdintys keleiviai turi pakankamai vietos kojoms ir patogų porankį su įduba puodeliui.
IONIQ 9 elegantiškai apjungia pritrenkiančias elektromobilių technines charakteristikas ir visą eilę novatoriškų technologijų. Galiniais ratais varomas modelis turi 160 kW variklį. Galingiausias modelis su visų ratų pavara turi du 160 kW variklius.
Elektra varomas IONIQ 9 nuvažiuoja iki 620 km, o dėka mažo pasipriešinimo koeficiento, pažangios važiuoklės ir akumuliatorių technologijų 2WD modelio su 19 colių ratais energijos sąnaudos yra 194 Wh/km.
Su dideliu 110 kWh akumuliatoriumi, turinčiu 800 V įkrovimo įtampos technologiją, kelionė užtruks trumpiau. Su 350 kW galingu krovikliu akumuliatorių galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. per 24 minutes.
IONIQ 9 turi DI valdomą balso atpažinimo sistemą, kuri veikia panašiai kaip virtualus namų asistentas. Ji naudoja generatyvinį DI iš ChatGPT geresnei jūsų vairavimo patirčiai.
IONIQ 9 taip pat turi aktyvią kelio triukšmo slopinimo sistemą, kuri kartu su aukščiausios klasės BOSE® garso sistema puikiai slopina išorės triukšmą važiuojant.
Su įkrovimo iš automobilio (V2L) funkcija lengvai ir paprastai įkrausite įvairius elektrinius įtaisus, pavyzdžiui elektrinį dviratį ar stovyklavimo įrangą. Per V2L lizdą bagažinėje galima prijungti ir iš elektromobilio akumuliatoriaus įkrauti standartinius kištukus turinčius elektrinius prietaisus ir įrenginius.
Skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai net ir blogu oru aiškiai rodo abiejuose automobilio šonuose esantį vaizdą. Šoninis vaizdas rodomas salone per ant durų įrengtus monitorius.
IONIQ 9 gali pats įvažiuoti į stovėjimo vietą jums nesant automobilyje. Jis gali parkuotis įstrižai, statmenai ir lygiagrečiai, o taip atbulas įvažiuoti į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti.
IONIQ 9 turi vairavimo greitkelyje pagalbos sistemą „Highway Driving Assist 2“. Tai antro lygio autonominio vairavimo sistema, kuri valdo greitį ir atstumą bei padeda vairuotojui keičiant eismo juostas.
Sistema veikia tik greitkeliuose ir automagistralėse, remdamasi žemėlapio aplikacijoje išsaugota kelio informacija, o ne judėjimo greičiu. Kelių priskyrimas tarptautiniu mastu pripažįstamai greitkelio ar automagistralės kategorijai įvairiose šalyse gali skirtis.
Registruokitės užpildę formą ir pasirinktas pardavėjas su jumis susisieks.
"*" indicates required fields