Visi Pasaulio ralio čempionato automobiliai privalo laikytis griežtų FIA techninių gairių. Kad automobiliai galėtų varžytis Pasaulio ralio čempionate, juos privaloma patvirtinti pagal šiuos reglamentus. FIA technikos specialistų komanda prieš kiekvieną renginį, per renginį ir po kiekvieno renginio išsamiai tikrina varžybose dalyvaujančius automobilius. Tokio išsamaus patikrinimo procesu siekiama užtikrinti, kad visi automobiliai atitiktų šiuos reglamentus ir patvirtintas specifikacijas. Toms komandoms, kurių automobiliai neatitinka taisyklių, gali būti skiriamos didelės baudos ar net diskvalifikuojama.
WRC papildantis WRC2 ralis vyksta tais pačiais etapais, kaip ir pagrindinės kategorijos lenktynės, ir jame gali dalyvauti visi „Rally2“ automobiliai. Čia ekipažai varžosi taip pat, kaip ir WRC ralyje – jie taip pat renka čempionato taškus ir kovoja dėl WRC2 nugalėtojo titulo. Tačiau per sezoną vairuotojai ir šturmanai gali nominuoti tik septynias įskaitines rungtis, iš kurių įskaitomi šeši geriausi rezultatai. Gamintojai gali siųsti į lenktynes juos atstovaujančias komandas arba klientų komandos gali įsigyti automobilius ir dalyvauti atskirai.
Kas kartą, pasibaigus varžybų dienai, automobiliai pastatomi vadinamajame Parc Fermé, prancūzų kalba šis žodis reiškia „uždaras parkas“. Kad automobiliai būtų tikrai saugūs, šį plotą griežtai kontroliuoja čempionato atstovai ir renginio organizatoriai. Kol automobiliai laikomi Parc Fermé sąlygomis, juose negalima nieko daryti, negalima jų remontuoti, nebent yra aiškiai leista tai daryti. Į šį plotą leidžiama įeiti tik įgaliotiems pareigūnams ir prižiūrėtojams.
Techninė priežiūra atliekama, kai mechanikams leidžiama automobilius tvarkyti. Gali būti atliekamos įvairios užduotys: automobilio parengimas, anksčiau patirtų pažeidimų taisymas ar tiesiog automobilio paruošimas kitiems etapams. Paprastai techninei priežiūrai kiekvieną dieną skiriamas konkretus laiko tarpas, tačiau kai kada, ilgesniu laikotarpiu, jis gali būti skiriamas lanksčiai. Tvarkyti automobilį leidžiama tik tam tikram skaičiui žmonių – tie, kurie turi šį leidimą, ant rankovės ryši specialų raištį.
Nepaisant visų pažangių technologijų, vairuotojai ir šturmanai, rengdami greičio ruožo stenogramas, iki šiol pasikliauja įprastu rašikliu ir popieriumi. Šios instrukcijos, kurias šturmanas skaito konkrečiu etapu, yra tarsi antrosios vairuotojo akys. Jose tiksliai nurodomi visi priešakyje esančio kelio elementai, kaip antai būsimo posūkio staigumas, šuolis arba krytis kelyje. Vadovaudamasis šiomis greičio ruožo stenogramomis vairuotojas tiksliai žino, kas priešakyje.
Kiekvienas Pasaulio ralio čempionato vairuotojas nuolat stengiasi kuo optimaliau naudoti automobilį. Kiekviename ralyje dalyvaujantys automobiliai ir jų varikliai gali labai skirtis, net menkiausias pakoregavimas gali labai stipriai paveikti svarbiausias dalis, kaip antai valdymą ir didžiausią greitį. Todėl reikalingas bandomasis greičio ruožas. Tai preliminarus etapas; prieš prasidedant kiekvienam raliui tokiu ruožu važiuojama kelis kartus, kad komanda ir vairuotojas galėtų geriau paruošti savo automobilį.
Naujausios kartos WRC automobiliai gali būti pagaminti remiantis keliams skirtų automobilių modeliais, tačiau po jų kėbulu slypi kruopščiai suderintas mechanizmas, atlaikantis sunkiausias sąlygas. Šie automobiliai ne tik daug mažiau sveria, bet ir turi papildomų komponentų, reikalingų tam, kad jie būtų kuo saugesni ir kuo geriau eksploatuojami. Visapusiai saugos diržai, geriau amortizuojanti minkšta medžiaga apie sėdynes ir ties durimis bei labai stiprūs saugos lankai įgulai apsaugoti. Dabartiniuose automobiliuose dabar taip pat yra hibridinis maitinimo blokas, kurį įjungus varikliui suteikiama papildomos galios.
Nors vairuotojas yra tas, kuriam tenka grumtis su pavojingomis ruožo kliūtimis, ralio automobiliui lekiant 200 km/h greičiu, lygiai taip pat svarbus vaidmuo tenka ir šturmanui. Jis turi parengti ir perskaityti greičio ruožo stenogramas, padėti, jei reikalingas koks nors remontas, ir visada pasirūpinti, kad automobilis laiku atvyktų į svarbiausius patikros punktus. Automobilio radijo ryšys – priemonė, kuria užtikrinama, kad vairuotojas ir šturmanas visada turėtų ryšį.
Kiekvieną įgulą sudaro vairuotojas ir šturmanas, jie turi užtikrinti, kad ralyje automobilis būtų kuo geriau eksploatuojamas. Dažniausiai vairuotojas ir šturmanas būna daug metų išdirbę kartu, tad tarp jų būna susiklostę darnūs santykiai, kurie juos sieja ir darbo, ir ne darbo metu. Nepaprastai svarbu, kad įgulos nariai visada veiksmingai komunikuotų ir bendradarbiautų – jie turi veikti išvien, siekdami nuvažiuoti ruožą kiek galima greičiau.
Serviso zonos – tai specialiai numatytos vietos, kuriose komandos įsikuria per kiekvieną Pasaulio ralio čempionato renginį. Paprastai kiekvienas ralio čempionatas turi po vieną serviso zoną, įrengtą strategiškai patogioje ir prieinamoje miesto vietoje. Šioje laikinoje bazėje komandos nustatytu laiku gali remontuoti savo automobilius, bendrauti su žiniasklaida ir priimti svečius. Į dienos pabaigoje rengiamas spaudos konferencijas susirenka minios žmonių, norėdamos pamatyti savo didvyrius lenktynininkus ar tiesiog pasigėrėti zonoje esančiais automobiliais.