„N“ sukurtas taip, kad tiktų važiuoti ir keliais, ir lenktynių trasomis, jame suvienyta didžiulė „Hyundai Motor“ sportinių automobilių bei labai efektyvių kelių automobilių gamybos patirtis.
IONIQ 5 N sukurtas naudojant pačias naujausias technologijas. Jis pakelia vairavimą į naują lygį. „Hyundai“ N kūrėjai atidžiai įsiklausė į dabartinių ir būsimų N modelių gerbėjų atsiliepimus. IONIQ 5 N vairuotojai pajus pavarų perjunginėjimo jaudulį ir sensorinį vairavimo atsaką, ko elektromobilyje dažnai pasigenda galingų automobilių mėgėjai. e-Shift technologija „Hyundai“ N elektromobilyje leidžia pajusti, kad vairuotojas kontroliuoja elektromobilio galią, ir tą malonų trūktelėjimą persijungiant pavaroms. Taip vairuotojas gali geriau reaguoti ir valdyti elektromobilį.
Susipažinkite su modeliais„i20 N Rally1 Hybrid“ sukurtas serijinės gamybos „i20 N“ modelio pagrindu. WRC versija liudija apie vis stiprėjantį ryšį tarp automobilių sporto ir „Hyundai“ serijinių automobilių gamybos technologijų.
Variklio tipas: 1,6 T-GDI
Variklio galia: 204 AG
Sukimo momentas: 304 Nm
Transmisija: 6 laipsnių mechaninė
Pavara: priekinių varomųjų ratų
0–100 km/h: 6,2 sek
Variklio tipas: „Hyundai Motorsport“ variklis su turbokompresoriumi ir tiesioginiu įpurškimu
Hibridinės sistemos galia: 380 AG + 134 AG
Sukimo momentas: ~450 Nm
Transmisija: 5 laipsnių mechaninė
Pavara: keturių varomųjų ratų
0–100 km/h: < 4 sek
2022 metais Pasaulio ralio čempionate pirmą kartą dalyvavo automobiliai su hibridiniais varikliais. Tą matysime ir 2024 metais. Pagal „Rally1“ taisykles automobiliuose bus montuojami 100 kW „Plug-in“ tipo hibridiniai maitinimo blokai, kurie kartu su 1,6 litro vidaus degimo varikliais išvystys daugiau kaip 500 arklio galių. Skirtingai nei kituose automobilių sporto čempionatuose, kuriuose naudojami hibridiniai varikliai, WRC čempionate vairuotojai elektros energiją naudoja per automatinę sistemą, kurią konfigūruoja iš anksto užprogramuoti variklio žemėlapiai.
Pasaulio ralio taisyklėse įtrauktos didesnės saugos priemonės skirtos sportininkams apsaugoti. Pagal jas turi būti sustiprinta priekinė ir galinė kėbulo dalys, erdvinio rėmo konstrukcija turi būti papildyta pagrindiniu nuo apvirtimo apsaugančiu lanku ir pertvarkyta stogo dalis, kuri turi sugerti iki 115 % daugiau energijos, nei numatyta ankstesnėse taisyklėse.
Nustatyta, kad mažiausias „Rally1“ automobilio svoris bus 1350 kg – 160 kg didesnis nei buvo numatyta 2021 m. taisyklėse. Toks padidėjimas susijęs su papildomu automobiliuose naudojamų naujų elektros elementų svoriu.
Įprastą hibridinį galios agregatą sudaro 12 000 aps./min. variklio generatoriaus blokas (MGU), inverterio valdymo blokas ir 3,9 kWH akumuliatorius, veikiantis iki 750 V įtampa. Siekiant kuo spartesnio įsibėgėjimo, šis galios agregatas per sraigtinį veleną sujungtas su visais keturiais ratais, o greitėjimo fazėje pasiekiamas 180 Nm sukimo momentas. Hibridinis agregatas įmontuotas į balistinio atsparumo anglies pluošto korpusą, kuris gali atlaikyti iki 70 G smūgius.
WRC automobiliai turi keletą aerodinaminių įtaisų, įskaitant sparnus automobilio priekyje ir gale, skirtus padidinti automobilio prispaudžiamąją jėgą. Šiuolaikinių WRC automobilių su hibridine pavara genuose išliko ankstesnių taisyklių sąlygota agresyvi aerodinamika.