Mūsų vizija „Progresas žmonijai“ grindžiama pasiryžimu užtikrinti visuotinį mobilumą, kartu remiant visuomenę be emisijų. Nuo visų savo automobilių elektrifikavimo iki IONIQ prekės ženklo modelių pristatymo ir vandenilio technologijos tyrimų, kuriuos vykdome jau daugiau nei 20 metų, mes visuomet ėmėmės iniciatyvos, siekdami sukurti tvaresnę vertės grandinę.
Mes tvirtai tikime, kad automobilių pramonė turi prisiimti didelę atsakomybę ir pasinaudoti galimybe imtis aktyvių veiksmų kovai su klimato kaita. Mes pažadame tęsti savo kelionę dėl žmonijos ir ateities kartų, nepaliaudami tobulėti keturiose pagrindinėse srityse.
Perkeldami dėmesį nuo automobilių su vidaus degimo varikliais į elektrinį mobilumą, nuo 2035 metų Europoje pardavinėsime tik elektra ar vandenilio kuro elementais varomas transporto priemones.
Modulinės sistemos, efektyvus ir švarus vandenilis turi galios pakeisti mobilumą visiems laikams. Mūsų tikslas yra skatinti šio novatoriško naujo degalų šaltinio naudojimą visuose visuomenės sektoriuose.
Tobulindami savo gamybos procesus, pereidami prie atsinaujinančios energijos savo gamyklose ir padėdami savo tiekėjams, mes siekiame neutralizuoti anglies dioksido poveikį nuo automobilių gamybos iki eksploatavimo.
Mūsų įsipareigojimas kurti švaresnę ir tvaresnę ateitį neapsiriboja tik automobilių pramone. Per įvairias partnerystes ir tvarias iniciatyvas mes siekiame kitai kartai palikti geresnę planetą.
„Pirmąja karta“ mes vadiname tą kartą, kuri pradės gyventi CO2 neutraliame pasaulyje. Mūsų dabartinės pastangos sukurti švaresnę ir tvaresnę ateitį padės užtikrinti, kad ši karta paveldėtų pasaulį, kuriame norėtųsi gyventi ir kurį būtų verta saugoti.
Transportas išskiria maždaug 20 % anglies dioksido emisijų pasaulyje, iš kurių daugiau nei 70 % išmeta kelių transporto priemonės, įskaitant automobilius. Elektriniai automobiliai gali radikaliai sumažinti lengvųjų automobilių išmetamo CO2 kiekį, todėl pagrindinis „Hyundai“ tikslas kelyje į anglies dioksido poveikio neutralizavimą yra didinti elektrine galios pavara varomų automobilių dalį savo produkcijos asortimente.
Mūsų prioritetas yra pereiti nuo transporto priemonių su vidaus degimo varikliais prie elektrinių. Nuo 2035 m. mūsų visos naujos Europoje pardavinėjamos transporto priemonės bus varomos tik elektra ar vandenilio kuro elementais.
Jau šiuo metu dauguma mūsų lengvųjų automobilių modelių gaminami ir su elektrifikuota galios pavara, taip pat galima įsigyti ir kelis visiškai elektrinius modelius. Šią patirtį dabar pritaikome ir savo komercinėms transporto priemonėms, tokioms kaip autobusai ir sunkvežimiai.
Vandenilis yra esminis komponentas mūsų pastangose neutralizuoti CO2 poveikį. Artimiausiais metais mes padidinsime vandenilio kuro elementais varomų transporto priemonių modelių skaičių tarp savo lengvųjų automobilių, sunkvežimių ir autobusų.
Mūsų misija yra ne tik vystyti pažangias elektromobilių (EV) technologijas, bet ir suteikti klientams lengvą prieigą prie įkrovimo infrastruktūros.
Mūsų bendros investicijos į IONITY kartu su „BMW Group“, „Daimler“, „Volkswagen Group“, „Ford“ ir toliau padeda plėsti įkrovimo infrastruktūrą Europos greitkeliuose, miesto teritorijose ir namuose.
IONIQ 5 buvo pirmasis automobilis, sukurtas naudojant mūsų naują elektrinę modulinę platformą (E-GMP), kuri elektriniams automobiliams pradėjo naują erą.
Su E-GMP galima kurti ateities mobilumo modelius, įskaitant autonominius ir prijungtinius automobilius. Tai įmanoma dėl universalios E-GMP įkrovimo sistemos, jos didelės talpos akumuliatorių, didesnio nuvažiuojamo atstumo ir įvairiai pritaikomos erdvės.
„Hyundai“ kuria „vehicle-to-grid“ (automobilio elektros tinklui, V2G) technologiją: tai naujos kartos technologija, kurią naudodami klientai gali elektros energiją iš elektromobilio akumuliatoriaus perduoti į elektros tinklą.
Su V2G naudotojai galės savo EV įkrauti mažesnio elektros tarifo metu ir atiduoti elektros energiją į tinklą piko valandomis, taip prisidėdami prie elektros tinklo stabilizavimo.
Visi „Hyundai“ akumuliatoriai pagaminti taip, kad juos būtų galima naudoti ir pasibaigus jų eksploatavimo laikotarpiui.
Dėl to akumuliatorius galima dar kartą panaudoti energijos akumuliavimo sistemose, kurios dažnai vadinamos akumuliatorių naudojimo po jų eksploatavimo laikotarpio sistemomis (SLBESS).
Šios sistemos gali tiekti energiją namams ar biurams ir tokiu būdu ženkliai sumažinti CO2 emisijas.
Vandenilis yra daugiau nei vien tik alternatyvus degalų šaltinis. Kaip vienas iš gausiausiai pasaulyje aptinkamų elementų, vandenilis gali būti ilgalaikis sprendimas energijos sektoriaus problemoms spręsti. Nuo gamybos ir paskirstymo iki vandenilio naudojimo lengvuosiuose automobiliuose, sunkvežimiuose, autobusuose ir kitokiose judėjimo priemonėse, „Hyundai“ deda daug pastangų, kad vandenilis būtų pripažintas įprasta ir plačiai naudojama energijos rūšimi visoje mūsų visuomenėje.
Šis žaliosios energijos šaltinis turi potencialo pakeisti ne tik transportą, bet ir visus mūsų gyvenimo ir pramonės aspektus. Vandenilio ateitis dar niekada nebuvo tiek daug žadanti.
Nors vandenilio kuro elementų galios pavaros dažniausiai siejamos su lengvaisiais automobiliais, ši modulinės sistemos technologija gali būti naudojama visose judėjimo priemonėse.
Mes siekiame žengti vandenilinio mobilumo evoliucijos priekyje, šį žaliosios energijos šaltinį perkeldami į komercinius automobilius, viešąjį transportą, laivus, oro erdvę ir dar plačiau.
Šiandien didžioji dalis vandenilio energijos gaminama iš iškastinio kuro, tačiau yra ir alternatyva. Žaliasis vandenilis gaminamas elektrolizės būdu, suskaidant vandenį į vandenilį ir deguonį.
Kai šiam procesui naudojama atsinaujinanti energija, pavyzdžiui, vėjo ar saulės, tuomet pagaminta energija iš tikrųjų „kaupiama“ vandenilyje, taip užtikrinant švarų energijos šaltinį be išmetamųjų teršalų.
„Hyundai“ pasiryžusi naudoti žaliąjį vandenilį ne tik kaip degalų šaltinį, bet ir kaip socialinio pokyčio katalizatorių, ir planuoja įsigyti atsinaujinančios energijos (saulės ir vėjo) šaltinius, bendradarbiaudama su RE100 grupės bendrovėmis visame pasaulyje.
„Hyundai NEXO“ yra mūsų antrosios kartos vandenilio kuro elementais varomas elektromobilis (FCEV), kuris yra pirmasis serijiniu būdu gaminamas FCEV.
Pro FCEV išmetamųjų dujų vamzdį išeina tik vanduo. Šie automobiliai netgi gerina oro kokybę: NEXO oro filtras sulaiko kietąsias daleles ir išmeta nepanaudotą orą – taip aplinka lieka švaresnė, nei buvo.
Mūsų pažadas sumažinti anglies dioksido emisijas visame mūsų versle neapsiriboja vien tik pastangomis plėsti elektrifikavimą ir vandenilio technologiją. Mes taip pat prisiimame atsakomybę už savo gamybos ir verslo procesų tobulinimą ir siekiame didinti energijos efektyvumą ir pereiti prie atsinaujinančių energijos šaltinių.
RE100 santrumpa, kuri reiškia „Atsinaujinanti energija 100 %“, yra tarptautinė iniciatyva, kuriai vadovauja „Climate Group“, subūrusi įtakingiausias pasaulio verslo įmones, įsipareigojusias pereiti vien tik prie atsinaujinančių energijos šaltinių.
Prie šios iniciatyvos prisijungę nariai turi per metus pateikti vidutinio ir ilgo laikotarpio perėjimo prie atsinaujinančios energijos planus. „Hyundai“ narystė prasidėjo 2021 metais.
Svarbi gairė mūsų kelio į CO2 poveikio neutralizavimą planuose yra perėjimas prie vien tik atsinaujinančios energijos naudojimo visose mūsų gamyklose visame pasaulyje iki 2045 m.
Europoje pirmoji tokia transformacija įvyks mūsų gamykloje Čekijos Respublikoje.
Svarbus „Hyundai“ konkurencingumo elektrinių automobilių sektoriuje veiksnys yra mūsų puikių dalių tiekėjų tinklas.
„Hyundai“ ir toliau rems savo partnerius jų kelyje į CO2 poveikio neutralizavimą, suteikdama pagalbą, rengdama mokymus ir sukurdama bendradarbiavimo programą visai tiekimo grandinei, įskaitant ir žaliavų tiekėjus.
„Hyundai Motor Group“ inovacijų centras Singapūre (HMGICS) taps pagrindiniu centru, kuriant pažangias mobilumo ekosistemas ir tiriant su mobilumu susijusių verčių grandinę, įskaitant automobilių pristatymą, bandomąjį važiavimą ir kitas paslaugas.
Saulės ir vandenilio energiją gaminantis HMGICS taps nulinių emisijų gamybiniu centru.
Mes kuriame ekonominę vertę, perdirbdami tokias atliekas, kaip išmesti žvejybos tinklai.
Mes sutelksime savo konstruktorių dėmesį į perdirbtų medžiagų panaudojimą, o taip pat savo automobilių ir akumuliatorių perdirbimą.
Naudotos automobilių medžiagos, pavyzdžiui, oda, stiklas ir oro pagalvės tampa vertinga žaliava madingiems daiktams.