INSTER netrukus pasirodys prekyboje! Kai kurios funkcijos, spalvos, medžiagos, priedai ir specifikacijos serijiniame modelyje gali skirtis arba jas bus galima užsisakyti kaip pasirinktinę įrangą.
Neapsigauk dėl mažo šio automobilio dydžio,– jo įranga ir funkcijos nušluostys nosį daugeliui didesnių automobilių. Jau nekalbant apie konkurentus kompaktinių automobilių klasėje.
„Hyundai INSTER“ turi du elektrinės galios variantus: 42 kWh bateriją (vidutinis nuvažiuojamas atstumas 327 km) arba 49 kWh bateriją (vidutinis nuvažiuojamas atstumas 370 km).
Pašildymo sistema užtikrina optimalią akumuliatoriaus temperatūrą bet kokiomis oro sąlygomis. Sistemoje yra šilumos siurblys, kuris yra labai parankus prie žemesnės oro temperatūros, kuri mažina akumuliatoriaus efektyvumą. Sistema sušildo akumuliatorių, kad būtų mažesni energijos nuostoliai, žiemą nesumažėtų nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo sparta. Kelionėje INSTER tau pasakys, kada ir kur reikia įkrauti, ir net paruoš akumuliatorių įkrovimui.
Su įkrovimo iš automobilio funkcija (V2L) galima prijungti arba įkrauti bet kokį įtaisą. Galima jungtis prie išorinio įkrovimo lizdo su įtampos keitikliu arba naudoti maitinimo lizdą salone – abiejų galia iki 3,6 kW.
Didelės galios nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje, kurios mažiausia galia 120 kW, INSTER galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. maždaug per 30 minučių.
Kraunant namuose ar viešojoje įkrovimo stotelėje, įkrovimas gali trukti ilgiau dėl ribotos stotelės galios.
Įkrauk akumuliatorių važiavimo metu, naudodamas elektros variklį greičiui sumažinti. Rekuperacinio stabdymo lygį galima reguliuoti perjungimo svirtelėmis ant vairo.
Čia taip pat yra vairavimo naudojant vieną pedalą (i-Pedal) režimas, tad įsibėgėti ir mažinti greitį galima naudojant tik akceleratoriaus pedalą.
INSTER standartinėje įrangoje yra 10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis ir 10,25 colių jutiklinis ekranas centre.
Daugiafunkcis vairas su interaktyviais šviesos pikseliais yra toks pat kaip ir apdovanojimus pelniusiame IONIQ 5. Viskas, ko reikia automobilio sistemoms valdyti, yra po ranka.
Ant centrinės konsolės yra belaidis kroviklis, tad greitai įkrausi telefoną be jokių laidų.
Su „Bluelink“ programėle išlaikysi ryšį su savo automobiliu prieš važiuodamas, važiavimo metu ir nuvažiavęs į vietą. Telefone ar jutikliniame ekrane galima patikrinti automobilio būseną ir naudotis kitomis paslaugomis.
Viskas apie Bluelink ryšį
INSTER turi gausiausią saugos ir pagalbinių vairavimo sistemų paketą šiame segmente.
Ultragarso jutikliai priekyje ir gale aptinka kliūtis ir įspėja apie atstumą iki jų vis dažniau skambančiu garsiniu signalu.
Modeliuose su „InTo“ paketu nėra įspėjimo apie atstumą priekyje.
Sistema vaizdo ir garso signalais įspėja, jei nukrypstama iš savo eismo juostos nerodant posūkio, o taip pat švelniai pasuka vairą, grąžindama automobilį į eismo juostą.
* Sistema veikia tik greitkeliuose ir automagistralėse, remdamasi žemėlapio aplikacijoje išsaugota kelio informacija, o ne judėjimo greičiu. Kelių priskyrimas tarptautiniu mastu pripažįstamai greitkelio ar automagistralės kategorijai įvairiose šalyse gali skirtis.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.