Su savo įspūdingomis išmaniosiomis technologijomis visiškai naujas TUCSON nustato naujus standartus kompaktinių SUV klasėje. Jums patiks naujausios ryšio ir aukščiausio lygio saugumo funkcijos ir pažangios pagalbinės vairavimo sistemos.
Naujame prabangiai atrodančiame grakščiai išlenktame ekrane, kuriame yra 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, o centre – 12,3 colių jutiklinis informacijos ir pramogų sistemos ekranas, gerai matomi funkcijų indikatoriai.
TUCSON tiks visiems, tiek pageidaujantiems dyzelinio variklio, tiek hibridinio automobilio, tiek įkraunamo hibrido, su kuriuo galima važinėti po miestą kaip su elektromobiliu.
Šis automobilis ypač efektyviai naudoja degalus ir suteikia ypatingą vairavimo patirtį. 1,6 l T-GDi „Smartstream“ variklio ir 72 kW elektromotoro derinys yra išties galingas. Didžiausia galia 235 AG, didžiausias sukimo momentas 367 Nm. Galima rinktis 2WD arba 4WD variantą.
TUCSON hibridas turi benzininį variklį ir elektromotorą. Šiems varikliams dirbant kartu su 1,49 kWh ličio jonų polimerų baterija, automobilis sunaudoja itin mažai degalų. Didžiausia galia 215 AG, didžiausias sukimo momentas 367 Nm. Galima rinktis 2WD arba 4WD variantą.
Su 48 V pusiau hibridine sistema taupomi degalai ir mažinamas išmetamųjų dujų kiekis. Ši sistema įsibėgėjimo metu suteikia varikliui papildomą sukimo momentą. Šis variantas gali būti su benzininiu ir su dyzeliniu varikliu.
1,6 l T-GDi variklis montuojamas kartu su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Didžiausia galia 160 AG, didžiausias sukimo momentas 265 Nm. Varo tik priekinius ratus.
136 AG 1,6 l CRDi variklis su 48 V pusiau hibridine sistema montuojamas su 7 laipsnių sklandžiai persijungiančių pavarų dėže su dviguba sankaba (7DCT). Gali būti varomi priekiniai ratai arba visi keturi ratai.
Hibridas ir įkraunamas hibridas turi svirtelėmis reguliuojamą rekuperacinį stabdymą, kai važiuojama ECO režimu. Šiame režime perjungimo svirtelėmis ant vairo galima reguliuoti rekuperacinio stabdymo intensyvumą. Efektyviam degalų naudojimui galima patogiai rinktis iš trijų lėtėjimo valdymo lygių.
Su šiuo modeliu „Hyundai“ pristato antros kartos važiavimo žaliosiose zonose režimą. Teritorijų stebėjimo funkcija yra tik įkraunamo hibrido versijose. Įvažiavus į apibrėžtas mažos taršos zonas arba zonas, kuriose taikomi taršos apribojimai, ši funkcija leidžia sklandžiai pereiti prie važiavimo vien su elektra.
Aukštesnio lygio šviesos. Šviesos diodų matricos žibintai automatiškai prisitaiko prie kelio sąlygų, optimaliai apšviesdami kelią ir tuo pačiu mažiau akindami kitus eismo dalyvius.
Stabilumo pučiant stipriam vėjui sistema aktyviai kontroliuoja, kad automobilis nenukryptų nuo važiavimo juostos pučiant stipriam šoniniam vėjui ir važiuotų stabiliai, išlaikydamas važiavimo kryptį.
Projekciniame ekrane rodoma svarbiausia informacija, tokia kaip greitis, kelio kryptis ar įspėjimai. Jei reikia sukti, prietaisų skydelyje matomas vaizdas automobilio šonuose. Vaizdo kameros įsijungia įjungus posūkio signalą persirikiuojant.