Close

Naujasis „Hyundai i20“ sujungia puikų dizainą ir pažangias technologijas

Naujasis „i20“ – tai pirmasis Europoje serijinės gamybos „Hyundai“ automobilis, kurio naująjį dizainą įkvėpė „Hyundai“ sportiškas stilius.
  • Naujasis modelis turi plačiausias savo klasėje prisijungimo galimybes ir pažangiausią saugos įrangą.
  • Pirmą kartą tarp „i20“ modelių atsirado 48 V lengvųjų hibridų linija su ekonomiškomis benzino sąnaudomis.
  • 2020 m. kovo mėn. naujasis „Hyundai i20“ bus pristatytas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje.

Čia pristatomas naujasis „Hyundai i20“ – tai trečioji populiariojo modelio karta, iškelianti naujus kriterijus B segmentui priskiriamiems automobiliams. Pirmasis „i20“ buvo pristatytas 2008 metais. Pagrindiniai šio modelio ypatumai – kokybė, patikimumas ir praktiškumas. „Hyundai i20“ gaminamas Turkijoje, Izmito gamykloje.

„Hyundai i20“ išlieka vienas iš Europoje perkamiausių modelių,

– sako „Hyundai Motor Europe“ gaminių ir rinkodaros vadovas Andreas-Christoph‘as Hofmann‘as.

Naujas išraiškingas sportiškas stilius

„Hyundai“ naujasis modelis ,,i20“ – tai pirmasis serijinės gamybos automobilis, kuris atspindi įmonės naująjį sportišką stilių. Naujasis dizainas grindžiamas keturiais pagrindiniais elementais: proporcija, architektūra, forma ir technika. Naujo dizaino tikslas – kurti emocinę vertę ir suteikti naujiesiems „Hyundai“ automobiliams išskirtinę išvaizdą.

Palyginti su pirmtaku, naujasis „i20“ yra dar sportiškesnis: 24 mm žemesnis, 30 mm platesnis ir 5 mm ilgesnis. Važiuoklės bazė 10 mm ilgesnė. Galutinį akcentą suteikia naujo dizaino aliumininiai 17 colių ratlankiai. Bagažinės talpa – 351 litras, taigi, 25 litrais daugiau nei anksčiau.

„Hyundai i20“ įgijo naują priekinį ir galinį bamperius bei priekines groteles. Pleišto formos šoninis profilis atskleidžia energingą šio modelio prigimtį. Ekspresyvi šoninė linija baigiasi unikaliai suformuota C atrama. Nauji galiniai žibintai susilieja automobilio gale, pabrėždami jo plotį ir charakterį. Naujasis dizainas atspindi šio modelio šiuolaikiškumą ir leidžia pajusti „Premium“ klasės įtaką.

Galima rinktis iš 10 kėbulo spalvų: „Polar White“, „Sleek Silver“, „Phantom Black“, „Dragon Red“, „Tomato Red“, „Slate Blue“, iš kurių šios keturios yra naujos: „Intense Blue“, „Aurora Gray“, „Aqua Turquoise“, „Brass“. Automobiliui galima suteikti individualumo pasirinkus juodą „Phantom Black“ stogą.

Kokybiška ir stilinga naujoji salono apdaila

Dėl didesnės „Hyundai i20“ važiuoklės bazės ir automobilio pločio, gale sėdintys keleiviai turės daugiau vietos. Naujasis dizainas taip pat žada geresnį matomumą vairuotojui.

Naujojo „Hyundai i20“ vairuotojas galės džiaugtis kokybišku buvimu automobilyje: projektuotojai atrado inovatyvius estetinius ir techninius sprendimus, kad vidus būtų stilingas, patrauklus bei erdvus. Naujasis prietaisų skydelis yra įspūdingo dizaino, kartu su durelių apdaila pabrėžiantis automobilio platumą. Kuriant automobilio dizainą, įkvėpimo buvo semtasi iš gamtos. Tamsiuoju paros metu „i20“ keleiviai galės džiaugtis maloniu salono apšvietimu LED šviestuvais. Galima rinktis tris salono apdailos spalvas: „Black Mono“, „Black & Gray“, „Black Mono & Yellow Green“.

Geriausios savo klasėje prisijungimo galimybės ir kokybiška garso įranga

Naujasis „Hyundai i20“ turi geriausias savo klasėje prisijungimo galimybes ir komforto įrangą. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ jau galima naudoti belaidžiu būdu ir naudotis išmaniųjų telefonų „iOS“ ir „Android“ funkcijomis. Naujasis 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir navigacijai naudojamas spalvotas jutiklinis 10,25 colio ekranas vizualiai sujungti tarpusavyje. Jutiklinį ekraną galima padalyti į kelias dalis, kad vienu metu rodytų kelias funkcijas. Papildomai galima įsigyti spalvotą 8 colių jutiklinį ekraną „Display Audio“.

Centriniame skydelyje esantis belaidis įkrovimo padėklas leidžia belaidžiu būdu krauti „Qi“ standarto išmaniuosius telefonus. Gale sėdintiems keleiviams galima įrengti įkrovimo USB prievadą. „Hyundai i20“ – pirmasis modelis Europoje, turintis „Premium“ klasės „Bose“ garso sistemą. „Subwoofer“ kartu su aštuoniais garsiakalbiais garantuoja kokybišką klausymo patirtį.

Naujasis „Hyundai i20“ dar turi ir naują „Hyundai“ „Bluelink“ sistemą su plačiomis prisijungimo galimybėmis, tokiomis kaip „Hyundai LIVE Services“ paslaugos ir nuotolinis naudojimas su išmaniojo telefono programėle „Bluelink“. Pirmuosius penkerius metus „Bluelink“ sistema naudojama nemokamai.

Geriausias saugumas šiame segmente

Naujasis „Hyundai i20“ turi Europos aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančią saugos sistemą „Hyundai SmartSense“. Daugelį šių savybių nėra įprasta matyti B segmento automobilyje.

„Hyundai i20“ siūlo pagal navigaciją prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą (Navigation-based Smart Cruise Control, NSCC), kuri naudojasi automobilio navigacijos sistema, kad nuspėtų posūkius bei tiesias kelio atkarpas ir taip nustatytų saugų važiavimo greitį. Išmanioji greičio ribojimo sistema (Intelligent Speed Limit Assist, ISLA) įspėja vairuotoją garsiniu signalu ir vizualiai, jei viršijamas nustatytas greitis. Su greičio ribotuvu susieta ISLA geba netgi savarankiškai reguliuoti automobilio greitį. Pažangi važiavimo juostos laikymosi sistema (Lane Follow Assist, LFA) automatiškai pakoreguoja automobilį, kad naujasis i20 išliktų savo juostoje. Įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistema (Blind-spot Collision Avoidance Assist Warning, BCA) radaru stebi automobilio galinius kampus ir, aptikusi kitą automobilį, perspėja vairuotoją. Prireikus BCA ima stabdyti, kad išvengtų susidūrimo arba, kaip įmanoma labiau, sumažintų žalą. Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (Forward Collision Avoiance Assist, FCA) buvo atnaujinta ir dabar gali aptikti ne tik automobilius, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus.

Naujasis „Hyundai i20“ suteikia dar daugiau patogumo sustojus. Pajudėjimo daviklis (Leading Vehicle Departure Alert, LDVA) perspėja vairuotoją, kai priekyje esantis automobilis ima judėti, o vairuotojas pavėluotai sureaguoja į automobilių srauto judėjimą, pavyzdžiui, prie šviesoforo. Važiuojant atbulomis, galinė skersinio eismo susidūrimo perspėjimo sistema (Rear Cross-traffic Collision Assist, RCCA) garsiniu signalu perspėja apie iš šono artėjančius automobilius, o „Parking Collision-avoidance Assist – Reverse“ (PCA-R) prireikus ima stabdyti, kad būtų išvengta susidūrimo.

Parkavimo pagalbos sistema (Parking Assist, PA) leidžia automobilį statyti pusiau autonominiu būdu. Ši sistema padeda vykdyti parkavimą ankštose vietose. Saugos įrangos asortimente taip pat yra važiavimo juostos laikymosi sistema (Lane Keep Assist, LKA), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (Driver Attention Warning, DAW) ir tolimųjų šviesų pagalbos sistema (High Beam Assist, HBA).

Naujajame „i20“ yra ir pagalbos iškvietimo sistema „eCall“, leidžianti keleiviams susisiekti su bendrosios pagalbos centru vieno mygtuko paspaudimu. Sistema aktyvinama automatiškai, kai suveikia automobilio saugos pagalvės.

Naujieji varikliai siūlo ekonomiškumą ir efektyvumą

Iš „Hyundai i20“ variklių kaip naujovė siūloma 48 V lengvojo hibrido sistema su 120 AG 1,0 T-GDi benzininiu varikliu, be to, ją galima rinktis ir su 100 AG 1,0 T-GDi benzininiu varikliu. 48 V lengvojo hibrido sistema 3‒4 proc. sumažina automobilio degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. 48 V lengvojo hibrido sistema gali būti su septynių greičių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže (7DCT) arba naujai sukurta išmaniąja šešių greičių mechanine pavarų dėže (Intelligent Manual Transmission, iMT). Kai vairuotojas atitraukia koją nuo greičio pedalo, „iMT“ leidžia automobiliui riedėti ir taip taupo degalus.

100 AG 1,0 T-GDi benzininis variklis be lengvojo hibrido sistemos gali būti su automatine pavarų dėže 7DCT arba su 6 greičių mechanine pavarų dėže. Taip pat siūlomas keturių cilindrų 84 AG 1,2 litro MPi variklis su penkių greičių mechanine pavarų dėže.

Palyginti su ankstesniais modeliais, „Hyundai i20“ sveria 4 proc. mažiau, kas jai žada konkurencingas CO2 vertes. Sumažintas svoris reiškia ekonomiškesnį važiavimą, nemažinant vairavimo malonumo. Automatinė variklio išjungimo ir užvedimo sistema (Idle Stop and Go, ISG) savo ruožtu naujajam modeliui garantuoja degalų sąnaudų ekonomiškumą.

Naujasis „Hyundai i20“ debiutuos 2020 m. tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje.